Sunday, April 11, 2010

SIAPA TAKUT BINI

Haiwan lain kata saya berjiwa rakyat. Memang pun...

Pengikut saya kata, saya mewarisi kehebatan bapa saya. Memang pun...
 
Sesekali kalau saya mengaum, memang menggeletar lutut. Memang pun...
 Saya nampak macam reserve, tapi kalau saya naik darah seekor kuda pun boleh habis saya kerjakan. Memang pun...
 
1hutan mengakui kewibawaan saya okay, malah seantero dunia puji saya. Memang pun...
 
Tapi kalau saya balik rumah, bini saya itu selalu torture saya. Manalah saya tak stress?

* Mak Cik Musalmah Lebar kata: 'Lembik dan selalu terlelap macam dulu pun tak apalah. Janji tak kecut dengan bini'. Aiyo Kak Sal, makan dalam.

Dipetik dari Tehranifaisal.blogspot.com 
Kisah saya tiada kaitan dengan sesiapa, sekiranya Tuan/Puan mendapati ada persamaan dengan sesiapa yang masih hidup atau telah mati, anggaplah ia hanya kebetulan." kata sang Singa.

1 comment:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...