Monday, November 23, 2009

Senggugut

Senggugut merupakan sakit ketika kedatangan haid. Bagi pesakit senggugut, mereka akan mengalami kesakitan di bahagian rahim kebiasaannya 2 @ 3 hari sebelum tarikh bermulanya kitaran haid dan sakit ini akan berterusan sehingga selesainya kitaran haid pada bulan tersebut. Bayangkan bagi pesakit yang biasanya mengalami kitaran selama 7 hari atau 10 hari, bermakna mereka terpaksa menanggung situasi sebegini sekurang-kurangnya 14 hari dalam masa sebulan. Ini bermakna pesakit senggugut terpaksa menanggung kesakitan lebih kurang separuh daripada masa hidupnya, sehinggalah mereka putus haid. Begitulah kepayahan dan rumitnya masalah senggugut bagi wanita yang mengalaminya.

Walaubagaimanapun, di bawah ini adalah sinergi bagi menawar penyakit senggugut yang telah turun temurun diamalkan, tetapi didalam bentuk kapsul sebagai alternatif rawatan mengikut kaedah perawatan  JAWI yang diketengahkan oleh HPA.

1. Paramaria Plus ( mengandungi kayu serapat yang amat baik untuk wanita)- 2 kapsul X 3 kali sehari
2. Herba Tuju angin (tumbuhan yg mujarab untuk membuang angin) - 2 kapsul X 3 kali sehari
3. Herba  Senggugut (kendungan utamanya ialah  bunga raya dan mengkudu) - 2 kapsul x 3 kali sehari

InsyaAllah senggugut tidak akan berulang dan banyak testimoni yang diberikan oleh pengguna sehinggakan kita boleh kategorikan sinergi ini sebagai sinergi yang mempunyai keberkesanan melebihi 90%.Disamping itu juga terdapat kes ketumbuhan seperti fibriod yang menjadi semakin kecil. Biiznillah.

PRODUK TERKINI HINGGA 19 Nov 2009 :(( downloadproduk.excel ))
Download : Katalog Produk @ http://hpa.com.my/produk-hpa

Dipetik dari web HPA

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...